Održavanje računara i računarskih mreža za mala i srednja preduzeća. Podrška putem interneta, uz ugovor o mesečnom održavanju. Canatlantic doo, Beograd.
Jedna od glavnih usluga i aktivnosti naše firme je održavanje računara poslovnim korisnicima. Formuilacija održavanja računara, zapravo se odnosi na niz specijalizovanih IT usluga, koje naša firma obezbeđuje poslovnim klijentima, uz mesečni ugovor o poslovno tehničkoj-saradnji. Mi pružamo sveobuhvatnu uslugu, tako da klijent u svakom trenutku može da se posveti svom poslu na najbolji mogući način.
Naša usluga nije samo tehničke prirode, već obuhvata sve aspekte funkcionisanja i razvoja informacionog sistema: od konsaltinga, planiranja, projektovanja, izvođenja a na kraju i održavanja.
Korisnici naših usluga su najčešće firme koje nemaju IT odeljenje ili zapošljavaju manji broj informatičara, te IT uslugu izmeštaju na eksternu firmu. Ovakav angažman je ekonomski opravdan, jer angažovanjem profesionalaca, za manje ulaganja postiže se bolji učinak.
Korisnicima naših usluga nudimo rešenja, koja podrazumevaju širok spektar usluga iz oblasti informacionih tehnologija. Mi razumemo potrebe naših klijenata, mi poznajemo tehnologiju. Mi predlažemo bolja tehnološka rešenja od postojećih rešenja koja klijent koristi. Ukratko – mi unapređujemo poslovanje korisnicima naših usluga.
Usluge koje obezbeđujemo:
Nudimo veoma širok spektar usluga iz domena informaciono-komunikacionih tehnologija:
Elektronska pošta i saradnja u oblaku
Microsoft 365 i Google Workspace su integrisana rešenja za saradnju u oblaku.
Obuhvataju ceo niz usluga i omogućavaju timovima saradnju, prvenstveno korišćenjem rešenja za e-mail i sastanke, ali i ostalih korisnih alata poput chat-a, CRM-a ili deljanja podataka u oblaku.
HelpDesk i Remote Desktop podrška
Za pružanje podrške putem interneta koristimo popularni softver AnyDesk, čiji smo prvi partner u Srbiji.
Ukoliko je intervencija tehničara neophodna na licu mesta, u dogovoru sa klijentom obezbeđujemo intervenciju u najkraćem roku. S obzirom da se nalazimo u užem jezgru Beograda, potrebno nam je kratko vreme da se odazovemo u slučaju bilo kakve urgencije, pogotovo ako je pozicija klijenta u Beogradu i okolini.
Automatizovan bekap
U cilju prevencije gubitka podataka, razvili smo automatizovana rešenja za izradu rezervnih kopija, bezbednog skladištenja, kao i plan oporavka od katastrofa.
Naše rešenje je bazirano na server-klijent arhitekturi, zauzima malo resursa na klijentskom računaru i nije podložno ransomver napadima. U ponudi imamo i rešenje za bekap u oblaku, na našim internet serverima.
Paketi održavanja
U našoj ponudi se nalaze četiri paketa za održavanje računara, računarskih mreža i opreme i moguće ih je prilagoditi i proširiti, zavisno od vaših potreba i želja.
| Paket 1 | Paket 2 | Paket 3 | Paket 4 | |
|---|---|---|---|---|
| Broj računara | 1 – 5 | 6 – 10 | 11 – 17 | 18 – 25 |
| Broj štampača | Do 2Do | Do 3 | Do 5 | Preko 5 |
| Broj skenera | 1 | 2 | 3 | ~ |
| Vreme odziva | Do 24h | Do 24h | Do 12h | Do 12h |
| Radno vreme | 09 – 17 | 09 – 17 | 09 – 20 | 09 – 20 |
| Preventivno održavanje | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
| Dijagnostikovanje kvara | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
| Popravka | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
| Instalacija softvera | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
| Naručivanje potrošnog materijala | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
| Broj mesečnih izlazaka u radnom vremenu | 4 | 6 | 8 | 10 |
| Podrška putem remote aplikacija | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
| Cena | Od 80 | Od 120 | Od 160 | Od 200 |
Napomena: Cene naših paketa su iskazane u evrima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti. Prikazane cene su informativnog karaktera, za realnu procenu obavezno nas kontaktirajte.
Kontakt formular za održavanje računara
Putem priložene kontakt forme nam možete poslati upit za cenu održavanja i mi ćemo odgovoriti u najkraćem roku.
Fortuna is Highly Customizable
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.